NorMedia AS - lese - skrive  - lære - øve - trene - kommunisere

Spill med meg (PlayWithMe)

Spill med meg (PlayWithMe)

Del på Facebook

Trykk på et bilde for å forstørre.
Spill med meg (PlayWithMe) - bilde 1 Spill med meg (PlayWithMe) - bilde 2
Spill med meg (PlayWithMe) - bilde 3 Spill med meg (PlayWithMe) - bilde 4
Spill med meg (PlayWithMe) - bilde 5 Spill med meg (PlayWithMe) - bilde 6
Spill med meg (PlayWithMe) - bilde 7

Endelig et enkelt bryterstyrt dataspill for 2 spillere. Hastigheten reguleres etter nivå.  Produsenten, Lifetool i Østerrike har spesialisert seg på dataprogrammer med alternativ styring.

Spill med meg inneholder 6 spill. I 2 av spillene samarbeider man, mens i de 2 andre konkurrerer man med hverandre eller mot datamaskinen hvis det bare er en spiller. Man kan innstille fart og vanskelighetsgrad.

Høneverping. Det er verpetid i hønsehuset. Hønene sitter på vaglen og legger egg. Sammen skal spillerne samle eggene i en kurv. Man må passe på at de ikke faller i gulvet og knuser. Spillerne kan trykke på hver si bryter for å endre retning. Spillet er over når 5 egg er knust.

Hjelp moldvarpen. Moldvarpen har det veldig travelt for han må grave en mengde hull. Dessverre har lyset gått på lykta hans, og det er spillernes oppgave å slå det på hver gang moldvarpen viser seg i et av hullene. Den raskeste spilleren vinner. Dersom begge spillerne er for sene forsvinner moldvarpen ned i hullet og slår hodet sitt der nede i mørket.

Redd fuglene. Fuglungene skal lære å fly, men ikke alle får det til og faller ned. Spillerne skal samhandle om å strekke ut et nett som fuglungene kan falle i. På den måten redder man fuglungene fra å slå seg. Dersom spillerne mislykkes får i skjenn av fuglungen. Hvis 5 unger faller ned uten å bli hjulpet er spillet over.

Slangeduell. To slanger kaster et stykke vannmelon. Når en av spillerne trykker på en bryter kaster den ene slagen vannmelonen. Den andre slangen bør helst dukke, ellers får han vannmelonen rett i ansiktet. Spiller nr. 2 må trykke på sin bryter for at slangen skal dukke ned for ikke å få vannmelonen rett i ansiktet. Man får poeng for hvert treff.

Apefotball. To aper spiller en slags fotball med en kokosnøtt på apers vis. Det er om å gjøre å få flest mål, og man får poeng for hvert mål. Spillerne skifter på å være den som sparker eller keeper.

Selball. To seler står på hvert sitt isflak og kaster ball bil hverandre. Den første selen kaster ballen ved at spilleren trykker på en bryter eller en tast. Den andre selen skal fange ballen, så spiller 2 må passe på å komme i posisjon for å ta i mot ballen, og kaste den tilbake. Når man er 2 spillere får spilleren som kaster poeng hver gang den andre bommer på ballen.

Programmet har også en statistikk som viser dato og lengde på spillet, responstid, antall feiltrykk mm.

Priser Eks Mva Inkl. mva
1-bruker
HMS nummer: 153164
890 1.113 Legg Spill med meg (PlayWithMe) - 1-bruker i handlekurven.
2-bruker 1.340 1.675 Legg Spill med meg (PlayWithMe) - 2-bruker i handlekurven.
5-bruker 2.190 2.738 Legg Spill med meg (PlayWithMe) - 5-bruker i handlekurven.
10-bruker 3.220 4.025 Legg Spill med meg (PlayWithMe) - 10-bruker i handlekurven.
Skole / Nettverkslisens 3.220 4.025 Legg Spill med meg (PlayWithMe) - Skole / Nettverkslisens i handlekurven.
Opphavsbeskyttelse: